Jouw BIG WHY Helder in 1 dag!

Voel jij…

… dat je soms vast zit in je hoofd …

… dat op zaterdagavond met een wijntje op de bank de woorden als vanzelf komen, maar dat ze maandagochtend weer als sneeuw voor de zon zijn verdwenen?

… dat als je de juiste woorden nu eens heel helder bij elkaar had staan gewoon op 1 vel papier, alles dan meer gaat stromen?

… dat het tijd is om jouw kern, jouw purpose in 1 zin te kunnen omschrijven

… zodat jij jezelf niet meer klein houdt maar je grootsheid inzet om bij te dragen aan een betere wereld?

Jouw BIG WHY Helder in 1 dag!

Voel jij…

… dat je soms vast zit in je hoofd …

… dat op zaterdagavond met een wijntje op de bank de woorden als vanzelf komen, maar dat ze maandagochtend weer als sneeuw voor de zon zijn verdwenen?

… dat als je de juiste woorden nu eens heel helder bij elkaar had staan gewoon op 1 vel papier, alles dan meer gaat stromen?

… dat het tijd is om jouw kern, jouw purpose in 1 zin te kunnen omschrijven

… zodat jij jezelf niet meer klein houdt maar je grootsheid inzet om bij te dragen aan een betere wereld?

BIG WHY – VIP Strategie dag

Ben jij de expert? Kan jouw expertise de wereld een beetje beter maken?

Ik help mensen zoals jij in 1 dag te gaan van “vast in mijn hoofd”
naar “totaal helder wat mijn why is”.

Ben je er klaar mee

  • Om teksten of een presentatie te maken die mega veel tijd en energie kosten en voor jouw gevoel nog niet de juiste snaar raken?
  • Dat jouw goud, niet echt uit de verf komt?
  • Dat je niet de IMPACT hebt waarvan je weet dat deze in je zit?
  • Om niet (of niet voldoende) anderen aan te trekken om mee samen te werken?

Heb je genoeg van

  • Het zoeken naar woorden wanneer je een post voor social media schrijft? Of teksten voor de website? Of als je een voortgangsrapport moet maken over je nieuwe project?
  • Het gehannes en gedoe telkens als je een presentatie moet maken?
  • Twijfelen aan jezelf omdat je maar niet de kern van jouw verhaal helder hebt?
  • Toch maar niks zeggen, omdat je denkt dat een ander het beter kan verwoorden?
  • Jezelf klein houden?

Ben je er klaar mee

  • Om teksten of een presentatie te maken die mega veel tijd en energie kosten en voor jouw gevoel nog niet de juiste snaar raken?
  • Dat jouw goud, niet echt uit de verf komt?
  • Dat je niet de IMPACT hebt waarvan je weet dat deze in je zit?
  • Om niet (of niet voldoende) anderen aan te trekken om mee samen te werken?

Heb je genoeg van

  • Het zoeken naar woorden wanneer je een post voor social media schrijft? Of teksten voor de website? Of als je een voortgangsrapport moet maken over je nieuwe project?
  • Het gehannes en gedoe telkens als je een presentatie moet maken?
  • Twijfelen aan jezelf omdat je maar niet de kern van jouw verhaal helder hebt?
  • Toch maar niks zeggen, omdat je denkt dat een ander het beter kan verwoorden?
  • Jezelf klein houden?

Het niet helder hebben van jouw BIG WHY boodschap zorgt ervoor
dat je blijft hangen als een grammofoonplaat.

Je doet mooie dingen en hebt al van alles bereikt.

Maar die echte IMPACT waarvan je weet dat je die kunt maken blijft uit.

Stop eens even.
Haal eens heel diep adem.

De oplossing ligt namelijk hier voor je. Je bent niet voor niks op deze pagina beland.

Ik kan je helpen om in 1 dag
jouw waarom, jouw BIG WHY kristalhelder te krijgen. 

Stap 1:  Jouw waarden, jouw waarom in kaart brengen 

Je krijgt van mij direct een werkboek. Hier ga je vooraf aan onze VIP dag mee aan de slag.

(Dit werkboek heeft al bij 100-en klanten voor een gevoel van trots gezorgd. Na het invullen zeggen ze vaak “Ja hier sta ik eigenlijk ook echt voor, wat gaaf om op papier te zien”. We zijn gewoon al begonnen!)

Je start dus gelijk met het traject. En dat doe ik bewust. Er is namelijk tijd nodig om jouw inzichten te laten landen. Om je aan het denken te zetten en net ietsje dieper te kunnen gaan.

Het werkboek staat bomvol met waardevolle vragen en opdrachten. Die zijn zorgvuldig gekozen zodat je alles uit je hoofd kan krijgen en bij elkaar kan verzamelen. Zoals hierboven al gezegd, geeft dit een trots gevoel maar ook helderheid.   

Je geeft woorden aan jouw verlangen, jouw droomdoel, dat nu nog ergens in jou leeft. Zodat je het ook naar buiten kan brengen. 

Stap 2: Je komt naar Horst en we doen de BIG WHY – VIP dag

Zo kom je waarschijnlijk ook binnen op de VIP strategiedag: trots, enthousiast maar tegelijkertijd is het ook spannend. “Wat gaan we vandaag allemaal doen?”  

Het in kaart brengen van jouw BIG WHY is een diep persoonlijk proces. Dat begrijp ik als geen ander. 

Wat we allemaal precies gaan doen blijft nog even een verrassing 😉 maar ik heb een hele set van creatieve en soms zelfs speelse methodes om jouw BIG WHY helemaal helder te krijgen! Je gaat niet naar huis zonder dat dat helemaal helder is!

Daarom zorgen we er samen voor dat je aan het einde van de dag met de volgende resultaten naar huis gaat: 

  • Je kunt jouw purpose verwoorden in 1 of 2 zinnen.
  • Je hebt eindelijk de woorden gevonden voor de purpose in jouw werk. Daardoor voel jij je lichter en helder in je hoofd.
  • Je weet wat jouw droomdoel is en hoe je deze wil uitdragen. Deze staat als een huis! Je hebt zin om ermee naar buiten te gaan en de resultaten te behalen die je beoogt!
  • Afhankelijk van jouw behoefte heb je ook een tagline of orginele job description voor LinkedIn of een naam of tagline voor je idee, project of product.
  • Je hebt jouw fundament staan, zo stevig als een huis. Jouw goud is helder en het klopt met wie jij bent. Die WHY dat BEN jij! Je voelt absolute alignment met datgene wat je doet.
  • Doordat je je waarom, jouw kern zo helder kunt omschrijven schud jij presentatie, social post, blog of Masterclass zo uit je mouw!

Laat mij je helpen zoals ik al honderden heb geholpen
om hun BIG WHY  in hun eigen woorden te omschrijven. 

“Irene bracht ons op een leuke en ontspannen manier terug naar de kern van waarom we vorig jaar met deze community zijn gestart. Wat is de identiteit, voor wie doen we het en hoe verhoudt de Business Tribe zich tot ons 365 merk en onze opleidingen? Wat is de eigen waarde en taal van de Business Tribe? Irene heeft ons geholpen om echt de diepte in te gaan, terug te gaan naar het fundament van de BT. De flaws van de BT werden zichtbaar waardoor we nu heel helder hebben wat er beter kan.

Deze dag met Irene heeft ons inzicht, rust en overzicht gegeven. Dat geeft ons goede handvaten voor de strategie en de vervolgstappen met onze nieuwe ideeën voor de community

Arjan Vergeer, oprichter 365dagensuccesvol.nl, auteur en spreker

“Ik was zoekende naar een nieuwe doelgroep. Eentje die meer ‘eigen’ voelde en die mijn eigen levensverhaal weerspiegelt. De vraag was ‘hoe dan’? ”Ik wist niet precies wat ik moest verwachten, maar ik ben met veel voldoening, vreugde en vertrouwen naar buiten gegaan die dag!

Naast een heldere formulering van mijn BIG WHY en een duidelijk beeld van mijn nieuwe doelgroep, ging ik ook naar buiten met een job description en een tagline voor LinkedIn. Deze heb ik de volgende dag veranderd en die sloeg meteen aan bij de vrouwen uit mijn nieuwe doelgroep!”

Hentje Metz, vrouwencoach en changemaker

“Tijdens de VIP dag met Irene in oktober hebben we de beweging van Nieuwe Bezems bedacht, de gezond verstand beweging voor changemakers in het sociaal domein. Deze beweging heeft nu 150 leden, na een snelle groei in slechts 4 maanden. Op 26 mei vond mijn boekpresentatie plaats in de vorm van het online Inspiratievent Gezond Verstand in het Sociale Domein. Het was een succesvol event met mooie sprekers en 90 deelnemers. Nu gaan we verder met de beweging met leuke en inspirerende mensen.

Ik vond het werken met Irene zo leuk omdat ze zo ontzettend creatief is en vol zit met ideeën. Irene, je hebt me echt geholpen om het gezond verstand denken in het sociaal domein op de kaart te zetten!”

Anne Vrieze, directeur WWZ Academie, auteur en community leader

Wie ben ik?

Als communicatiestrateeg en community builder werkte ik de afgelopen jaren met leiders en organisaties die een positieve verandering in gang zetten op het vlak van leefbaarheid, duurzaamheid en gelijke kansen. Vanuit PURPOSE help ik hen ontdekken wat hun missie is en met welke strategie en praktische plannen ze deze het beste POWER kunnen geven. Uiteindelijk gaat het allemaal om bereiken, inspireren en mensen in beweging zetten. Om te zorgen dat dat gebeurt zet ik in mijn 3P methode sterk in op PLAY: met plezier doen! 

Wie ben ik?

Als communicatiestrateeg en community builder werkte ik de afgelopen jaren met leiders en organisaties die een positieve verandering in gang zetten op het vlak van leefbaarheid, duurzaamheid en gelijke kansen. Vanuit PURPOSE help ik hen ontdekken wat hun missie is en met welke strategie en praktische plannen ze deze het beste POWER kunnen geven. Uiteindelijk gaat het allemaal om bereiken, inspireren en mensen in beweging zetten. Om te zorgen dat dat gebeurt zet ik in mijn 3P methode sterk in op PLAY: met plezier doen!

Met een studie in Europees recht en rechtsvergelijking -inclusief een uitwisseling aan McGill Law School in Montreal en een stage bij een advocatenkantoor in Istanbul- en een master na master diploma van het Europa College in Brugge ging ik naar Brussel om daar te werken aan campagnes als lobbyist. Dat deed ik voor Fortune 500 bedrijven uit allerlei bedrijfstakken. Ik fungeerde als ‘vertaler’ en verbinder tussen het bedrijfsleven en de politiek. Een CEO spreekt namelijk een andere taal dan een Europarlementariër bijvoorbeeld. Ik besloot, na 14 jaren werken in Brussel, dat ik me juist wilde inzetten voor innovators en de changemakers: leiders die weten dat het anders kan en moet voor de toekomst van de organisatie, maar ook mens en aarde.

#beethechange dat is mijn motto.

Met een studie in Europees recht en rechtsvergelijking -inclusief een uitwisseling aan McGill Law School in Montreal en een stage bij een advocatenkantoor in Istanbul- en een master na master diploma van het Europa College in Brugge ging ik naar Brussel om daar te werken aan campagnes als lobbyist. Dat deed ik voor Fortune 500 bedrijven uit allerlei bedrijfstakken. Ik fungeerde als ‘vertaler’ en verbinder tussen het bedrijfsleven en de politiek. Een CEO spreekt namelijk een andere taal dan een Europarlementariër bijvoorbeeld. Ik besloot, na 14 jaren werken in Brussel, dat ik me juist wilde inzetten voor innovators en de changemakers: leiders die weten dat het anders kan en moet voor de toekomst van de organisatie, maar ook mens en aarde.

#beethechange dat is mijn motto.

 Door mijn achtergrond in leadership coaching, weet ik wat mensen nodig hebben.
En ik ben niet bang dit in te zetten en jou uit te dagen. Om net dat laagje dieper te gaan. 

Laat mij jou dus uitdagen om echt tot de kern te komen. 

Zodat je perfect weet wat de woorden zijn die passen bij wie jij bent en wat je doet.

100% tevredenheid

Ik zorg ervoor dat jij anders naar buiten gaat als je naar binnen komt. En dat je bij die volgende presentatie, het schrijven van je website of je LinkedIn pagina, 100% helderheid hebt van jouw verhaal en hoe je anderen daarmee inspireert en in beweging krijgt.